Contact

Neem bij vragen gerust contact met ons op.
Ook uw inbreng is zeer waardevol!

contact

Hebt u vragen of opmerkingen over het openbaar vervoer in Fryslân? Neem dan contact met ons op. We kunnen uw bericht inbrengen in het overleg met vervoerbedrijf Arriva. Hebt u een individuele klacht, neem dan rechtstreeks contact op met Arriva.

Om namens de reizigers te kunnen adviseren, heeft het Rocov uw inbreng als reiziger nodig. Signaleert u zaken in het openbaar vervoer die niet goed gaan, dan kunt u dat aan ons doorgeven. U kunt geen klacht over het openbaar vervoer bij het Rocov indienen. Daarvoor moet u in eerste instantie bij het vervoerbedrijf zijn, of anders bij het klachtenloket openbaar vervoer. We gaan ook niet in op ieder incident. We gebruiken uw reactie om te beoordelen of deze vaker voorkomt. Als bijvoorbeeld veel reizigers zijn gedupeerd, omdat door een wijziging van de dienstregeling een aansluiting is verslechterd, dan gaan wij daarover overleggen met het vervoerbedrijf en met de provincie en hen adviseren dit te herstellen.

Rocov Fryslân faciliteert ook de consumenteninspraak op de Waddenveerdiensten. Kijk op de site van het Consumentenplatform Waddenveren.

Privacyverklaring